Public relations – budowanie relacji z partnerami i klientami

Zajęcia mają charakter konwersatorium połączonego z warsztatem, podczas którego Słuchacze kursu uczą się wykorzystywać wiedzę przekazaną przez prowadzącego kurs w pierwszej części zajęć. Wszystkie tematy omawiane są przy wykorzystaniu techniki prezentacji audiowizualnej, która trafia później do Słuchaczy kursu poprzez platformę multimedialną.

Zawartość kursu

Zarys zawartości poszczególnych tematów:

  1. Podstawy wiedzy o komunikacji społecznej, historia rozwoju public relations, PR w Polsce po 1989 roku, zasady etyczne PR.
  2. Audyt własnej komunikacji, silne i słabe strony naszej komunikacji, analiza SWOT działań komunikacyjnych. Wstęp do budowania strategii PR.
  3. Narzędzia komunikacyjne wykorzystywane w PR, umiejętność ich zastosowania w praktyce, współpraca z mediami.
  4. E-PR – narzędzia internetowe wspierające komunikację. Harmonogram, budżet i planowanie działań komunikacyjnych.
  5. Marka osobista – jak skutecznie zabiegać o swoją wartość? Budowa wizerunku osobistego w Internecie.
  6. Zarządzanie komunikacyjnymi sytuacjami kryzysowymi. Przykłady kryzysów komunikacyjnych. Sposoby wyjścia z tzw. ślepej uliczki.
  7. Warsztat z przygotowania strategii komunikacyjnej z doborem narzędzi komunikacji, wyznaczeniem celów i zadań komunikacji.
  8. Polityczne PR? – Czy politycy stosują narzędzia public relations czy tylko o tym mówią? – Konwersatorium z case study.
Public relations – budowanie relacji z partnerami i klientami
Informacje
  • Numer:S-03
  • Dni:Dowolne
  • Czas:20 godzin
Prowadzący

Podobne kursy i szkolenia

Dopisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z naszymi działaniami oraz korzystaj ze zniżek na organizowane przez nas szkolenia i konferencje!

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera [pełna treść]

autoresponder system powered by FreshMail