Narzędzia PR

Kurs polega na przybliżeniu narzędzi PR i narzędzi komunikacji w czterech obszarach: komunikacji z mediami, komunikacji wewnętrznej, mediów społecznościowych i komunikowania kryzysowego.

W programie znalazły się zajęcia praktyczne polegające na przygotowaniu konkretnych narzędzi budowania relacji, takich jak informacja prasowa, oświadczenie kryzysowe czy prowadzenie kanałów social media. Uczestnicy kursu oprócz tego dowiedzą się więcej na temat badań w public relations oraz uzyskają kompetencję w zakresie administrowania systemem CMS.

Zawartość kursu

Zajęcia mają charakter warsztatu polegającego na przybliżeniu najważniejszych narzędzi public relations i komunikacji wewnętrznej. Składają się z części szkoleniowej (krótkiego wykładu i konwersatorium na temat omawianego narzędzia) i części warsztatowej, w której uczestnicy zajęć stosują omawiane wcześniej narzędzia. Materiały z zajęć są publikowane na platformie multimedialnej.

  1. Ogólnie o narzędziach PR – przykłady, klasyfikacja, ewolucja
  2. Narzędzia media relations – informacja prasowa, pitch letter, backgrounder.
  3. PR w mediach społecznościowych – Facebook (reklama, prowadzenie strony, zwiększanie zasięgów i zaangażowania)
  4. PR w mediach społecznościowych – Twitter, YouTube, LinkedIn, Instagram (prowadzenie profilu, reklama)
  5. Narzędzia komunikacji wewnętrznej – Intranet, aplikacje do zarządzania zespołem i komunikacją.
  6. „Kryzysowe” narzędzia PR – oświadczenie, konferencja.
  7. Badania w PR – przykłady i rodzaje badań, skale badawcze
  8. Administrowanie systemem CMS na przykładzie WordPress
Narzędzia PR
Informacje
  • Numer:S-04
  • Dni:Dowolne
  • Czas:od 15 do 20 godzin
Prowadzący

Podobne kursy i szkolenia

Dopisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z naszymi działaniami oraz korzystaj ze zniżek na organizowane przez nas szkolenia i konferencje!

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przesyłania newslettera [pełna treść]

autoresponder system powered by FreshMail