Szkolenie dedykowane dla samorządowców studenckich, głównie ich działów promocyjnych i realizujących kontakty wewnętrzne. Zawiera się w nim podstawowa wiedza na temat komunikacji reprezentacji studenckiej, zarówno ze studentami, mediami, jak i organami uczelni.
W ramach kursu realizowane są takie zagadnienia, jak: narzędzia komunikacji, plan strategii komunikacyjnej, podstawy współpracy z mediami i wiele innych. Celem szkolenia jest przygotowanie osób odpowiadających za działania promocyjne w samorządach studenckich do profesjonalnej pracy w obszarze komunikacji, zarówno tej zewnętrznej i wewnętrznej.
Kadra realizująca szkolenia posiada szeroką wiedzę i doświadczenie w omawianym zakresie.
Zawartość kursu
Poszczególne elementy kursu przedstawiają się następująco:
- Cele i zadania komunikacji samorządu studenckiego
- Narzędzia internetowe wspierające działania promocyjne i komunikację
- Narzędzia współpracy z mediami
- Zasady komunikacji ze studentami i organami uczelni
- Budowanie sieci, networking i współpraca z biznesem
- Finansowanie działań promocyjnych
- Budowanie wizerunku samorządu studentów poprzez codzienne działania
Kurs realizowany jest dla zainteresowanych uczelni po uprzednim kontakcie z przedstawicielami Instytutu Inicjatyw Publicznych.